Info nieuwe ouders

Vanwege de COVID-19 maatregelen zijn informatiebijeenkomsten op school, zoals wij dat gewend zijn niet mogelijk.

Neemt u alstublieft contact op met de school om een afspraak te maken indien u belangstelling heeft. We zullen u dan persoonlijk te informeren over onze school. Dit kunt u het beste doen door een e-mail te sturen naar [email protected] of [email protected].

Wij nemen dan snel contact met u op.

Informatiebijeenkomst

Voor ouders die belangstelling hebben voor onze school, organiseren wij gedurende het schooljaar een aantal informatieochtenden. In onderstaand overzicht leest u wanneer de informatieochtenden plaatsvinden.

• woensdag  9 september 2020
  • woensdag 7 oktober 2020
  • woensdag 11 november 2020
  • woensdag 9 december 2020
  • woensdag 22 januari 2021
  • woensdag 3 maart 2021
  • woensdag 14 april 2021
  • woensdag 26 mei 2021
  • woensdag 23 juni 2021

De informatieochtenden beginnen om 09:00 uur (inloop vanaf 08:45 uur). Naast een algemene presentatie over de school geven wij u de gelegenheid om een kijkje te nemen in de school en de lokalen. Leerlingen in de verschillende groepen vertellen u dan van alles over hoe wij werken en met elkaar omgaan op de Nelson. Uiterlijk om 10:30 uur is de informatieochtend afgelopen.

Als u aanwezig wilt zijn tijdens één van de bijeenkomsten, vragen wij u om u van tevoren aan te melden door het versturen van een e-mail naar: [email protected] . Vermeld hierbij: uw voor- en achternaam, uw telefoonnummer, de naam en geboortedatum van uw zoon/dochter en de datum van de informatieochtend die u wil bezoeken. U kunt ook bellen met onze administratie om u aan te melden voor één van de informatieochtenden: 020-6942768.

Aanmelden/inschrijven

Door de gemeente Amsterdam zijn in overleg met de schoolbesturen duidelijke regels opgesteld voor 4-jarigen die naar de basisschool gaan. Deze regeling vindt u op onze website onder het kopje ‘toelatingsbeleid Nelson Mandela’. Ook vindt u hier informatie wanneer u uw oudere kind(eren) wilt aanmelden op de Nelson Mandelaschool.